مغز بشر از روش حواس پنج‌گانه، همیشه در درحال حاضر پردازش و باز نگری اطراف حریم میباشد
نوشته شده توسط : علیپور
مغز بشر از روش حواس پنج‌گانه، همیشه در درحال حاضر پردازش و باز نگری اطراف حریم میباشد و معمولا داده‌های نتایج از این پردازش، سبب سود‌گیری از اطراف و اشخاص پیرامونمان می شود. یکی همین حواس، احساس بویایی میباشد که نقش مهمی در تصور ما از اطرافمان داراست، برای مثال زمانی در گرمای فصل‌تابستان با صلح ملاقات میکنیم که از رایحه خنکی به کار گیری کرده، شم متانت و خنکای دریا در ذهن ما تداعی می شود. از آنجایی که ممکن میباشد طی روز در مسیرهای متفاوتی تردد کنیم و نتوانیم بو خودمان را همراهمان داشته باشیم، همپا داشتن یک بو کوچک که بتوانیم در جیب کت یا این که شلوار در اختیار بگذاریم و وزن متعددی هم نداشته باشد تجربه‌ی خوشایندی میباشد. .
 
خصوصیات کلی
حجم
22 میلی‌لیتر
میهن مبدا مارک
کشور ایران
بها: 32,300 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
10 بو جیبی ژک ساف گونه Black Jasmine Exquisite حجم 20 میلی لیتر مطلوب برای بانوان
 
 
خصوصیات کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
جمهوری اسلامی ایران
ارزش: 23,000 تومان
تصاویر اضافه و خرید
 
11 بو جیبی زنانه ژک ساف جور Night Wish حجم 20 میلی لیتر
 
یکی‌از عطرهای جیبی که فروش و محبوبیت بالایی هم دارااست فرآورده مارک اهل ایران «ژک ساف» (Jacsaf) میباشد. این ادو پرفیوم زنانه «نایت ویش» (Night Wish) اسم دارااست. نایت ویش حجمی 20 میلی‌لیتری دارااست و برای به کار گیری‌های دم‌دستی و روزمره بسیار مطلوب میباشد. این رایحه بوی شیرین و گرمی داراست و برای استعمال در فصول فصل پاییز و فصل زمستان سفارش می گردد.
 
خصوصیات کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
مرزو بوم مبدا مارک
کشور ایران
ارزش: 27,000 تومان
تصاویر اضافه و خرید
 
12 ادکلن جیبی مردانه نایس گونه Dunhill حجم 30 میلی لیتر
 
 
رایحه جیبی Dunhill Desire Blue گابی ین عطری میباشد مردانه و خنک که با برنامه ای خوشگل به رنگ آبی‌رنگ که برگرفته از رنگ دریا هست در ظرفهای 45 میلی تولیده و ارایه می‌شود. خنکی این عطر می‌تواند انتخابی قابل قبولی برای فصول فصل‌تابستان شما باشد. کمپانی گابی ین این بو را برای آقایانی که دوستدار شیک بودن و جذابیت فراوان می‌باشند توصیه می‌نماید. به محض او‌لین اسپری نت آغازی با مخلوط ترنج، لاله مردابی، نارنگی ماندارین، سرخالو از روش میرسد و تازگی، شعف خاصی را به شما کادو می بخشدف با سپری شد مقطع دوره اندکی نت میانی جای نت آغازی را میگیرد این نت از اقاقیای برزیلی، آب دریا، پرتقال درست شده میباشد و شم حضور در اقیانوس را به شما منقل می نماید در انتها نت نهایی جا نشین نت میانی می‌شود این نت با مخلوط دل نشین دانه تونکا، لوبان، مشک، کهربا خودبا‌وری و تمرکز بالای به همدم دارااست.
 
ویژگی ها کلی
حجم
30 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
کشور ایران
ارزش: 18,000 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
13 بو جیبی مردانه اسکلاره جور Bleu d chn حجم 35 میلی لیتر
 
 
بو مردانه بلو د چنل یک رایحه معطر چوبی و تازه برای مردان جنگ طلب و مخالف با یکنواختی و روزانه گی که رضایت آن‌ها‌را جلب نماید. این رایحه تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب میباشد که شم رهایی به بشر می‌دهد و این ادکلن خنک، زلال و عمیقا جذب کننده است. ادکلن بلو د چنل منحصربه‌فرد دارنده ماندگاری بالا و با بو ای دل انگیز میباشد که از اساس بوی ادکلن پر بازدید BLUE DE CHANEL گرفته شده‌است. این ادکلن با بو ی خنک و ملایم خویش مطلوب برای ضیافت ها و مجالس میباشد.
 
خصوصیات کلی
حجم
35 میلی‌لیتر
مرز و بوم مبدا مارک
جمهوری اسلامی ایران
بها: 26,000 تومان
تصاویر بیش تر و خرید
 
14 بو جیبی مردانه ژک ساف گونه Polar Bleu حجم 22 میلی لیتر
 
خرید بو با ماندگاری طولانی: احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که بعضی وقتها بو بی کیفیتی را خریداری میکنید و پس از به کارگیری متوجه میشوید که به هیچ عنوان ماندگاری ندارد. همت نمائید عطری خریداری نمائید که روغن آن اضافه از آب و الکل مو جود در آن باشد، این سیرتکامل عطرها ماندگارترند.
به جنسیت دقت فرمایید: خانم ها معمولا به سراغ خرید عطرهای خنک و ملایم می‌روند و کمتر بانویی موجود است که به خرید عطرهای تلخ رغبت داشته باشد. بالعکس آقایان ببشتر در‌پی عطرهای تلخ و خنک می باشند، زیرا این بوها جذابیت آن‌ها را چندین برابر میکند.
به سلامت بودن شیشه توجه فرمایید: هنگام خرید رایحه جیبی مطلقا به تندرست بودن شیشه بو توجه نمائید. زیرا در فیس شکسته بودن آن یا این که جراحت دیدنش، تمام بو داخل شیشه، درون کیف یا این که جیب شما می ریزد.
با اعتنا به نکاتی که گفته شد، می‌توانید بو جیبی متبوع خویش را خریداری کنید. ما برای سهولت عمل شما، لیستی از ۱۵ مثال بو جیبی ارزان، کیفیت بالا و پرفروش جان دار در بازار را گردآوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا این که زدن دکمه ی پایین هر مورد، داده ها بیشتری از هر کالا را اخذ فرمائید.
 
1 بو جیبی زنانه اسمارت کالکشن جور Versace حجم 20 میلی لیتر
 
 
مارک اسمارت زیر مدرک لیسانس کمپانی اسمارت فرانسه به ایجاد رایحه های جیبی با بو های دوستداشتنی مارک های بر خیس عالم می‌پردازد. رایحه Versace عطری میباشد ملایم و شیرین. وقتیVersace را روی پوست و محل نبض یا این که لباستان اسپری نمائید، با گاز متوجه بوی میوه‌ی یوزو، انار و نت‌های آبی‌رنگ خواهید شد. این ادغام شیرین و خنک، هیجان و شعف درونی و عمیقی را در شما ساخت میکند.
 
ویژگی ها کلی
حجم
20 میلی‌لیتر
سرزمین مبدا مارک
فرانسه
ارزش: 18,200 15,990 تومان
تصاویر بیش تر و خرید




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: